اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بخشدار بردخون:

دستگاه‌های اجرایی بخش بردخون آمادگی کامل داشته باشند

بخشدار بردخون گفت:شرایط جوی منطقه به گونه‌ای است که احتمال هر گونه آبگرفتگی و سیل وجود دارد که برای مقابله با این وضعیت باید آماده باشیم.

دستگاه‌های اجرایی بخش بردخون آمادگی کامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی اخلاقی در نشست ستاد بحران بخش بردخون اظهار داشت:از ابتدای فروردین حضور مسافران در بخش بردخون آغاز شد و به دلیل هوای بهاری استقبال بسیار مناسبی صورت گرفت.

بخشدار بردخون افزود: شرایط جوی منطقه به گونه‌ای است که احتمال هر گونه آبگرفتگی و سیل وجود دارد که برای مقابله با این وضعیت باید آماده باشیم.

وی ابراز کرد: برای مقابله با بحران و مشارکت در کمک‌رسانی  مرخصی همه دست‌اندرکاران ستاد بحران و دستگاه های اجرایی بخش به ویژه نهادهای خدمت‌رسان و امدادی لغو شد.

وی ابراز داشت: شهرداری و دهیاری‌ها برای رفع خطر در مناطق حادثه‌خیز اقدام کنند و دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان ماشین‌آلات خود را آماده کنند.

این مقام مسؤول گفت:مراکز بهداشتی و هلال احمر در آمادگی قرار بگیرند و دهیاری‌ها و جهادکشاورزی به کشاورزان اطلاع‌رسانی کنند تا در حاشیه رودخانه و محل‌های عبور آب قرار نگیرند.

وی با تأکید بر پرهیز صیادان از رفتن به دریا اظهار کرد: آموزش و پرورش و ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های اجرایی سالن‌ها و فضاهای خود را برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان احتمالی آماده کنند.

بخشدار بردخون خواستار اطلاع‌رسانی عمومی شد و گفت: همه دستگاه‌ها و ادارات و شوراهای اسلامی تا زمان رفع خطر آمادگی کامل داشته باشند و نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار دیگر برای مشارکت در کمک‌رسانی به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌های عبور منطقه باز است و مسافران می‌توانند در منطقه اسکان پیدا کنتد یا اینکه در آرامش منطقه را ترک و به شهرهای دیگر مسافرت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول